Årsplan

Årsplan – sæson 17/18

Tidspunkt Dato Aktivitet Ansvarlig Opgaver Medhjælper
September 29 sep. – 1.okt. Hyttetur – Dokkedalen (U10 / U12 / U14 / U18) Ungdomsudvalg Ungdomstrænere (Desuden bager forældre kage/boller osv.)
September 16. – 17. sep. Forturnering for ungdomshold Ungdomsudvalg
Oktober Fredag d. 6. oktober Special træning U16 Ungdomsudvalg 2 herrer (1. – 2. hold)
Oktober Lørdag d. 14 okt Opstartsfest Seniorudvalg 5-6 personer, som tager styring sammen med seniorudvalg JS herrer + 3. div herrer (min. 4 personer)
Oktober Fredag d. 27 oktober Målmandstræning for ungdomsmålmænd Ungdomsudvalg – Sarah Roemer Ansvarlig for træningen Sarah Roemer
November Fredag d. 3 november (kl. 17-21.30) Fællesspisning inkl. fælles arrangement for alle Cafeteriaudvalg + ungdomsudvalg Hjælpe til med madlavning, opvask, oprydning og sidde i entré Forældre U10 piger (4-5 personer)
November Lørdag d. 4 nov (kl. 17-20) Mixhåndbold Seniorudvalg + Morten Harbo Morten Harbo hjælper til med aktiviteter
November Fredag d. 10 nov. Specialtræning for ungdomshold (U12 piger og drenge) Ungdomsudvalg Ansvarlig for træningen Serie 1 herrer (3 stk) + Jyl. + serie 1 damer (3 stk)
November Fredag d. 24 nov. Målmandstræning for ungdomsmålmænd Ungdomsudvalg – Sarah Roemer Ansvarlig for træningen Sarah Roemer
November Søndag d. 12 nov. (11.30-18) Banko (føtex) Ungdomsudvalg + CAFU Hjælpe med at stille op, sælge kager, rydde op mv. Forældre U10 piger (4 mand) U14 piger (4 mand) + CAFU
December Lørdag d. 2 dec. Julebord CAFU + Morten Lund Indkøb og tilberedning De der har cafeteriavagten
December Søndag d. 10 december Oprydning i hallen Seniorudvalg Rengøring og reperationer Serie 1 damer (5-7 personer)
December Onsdag d. 13 dec. Juleafslutning for U6 + U8 Ungdomsudvalg
December Torsdag d. 14 dec. Juleafslutning for alle SU og UU Ungdomsudvalg + seniorudvalg Forældre U12 piger (4 personer)
December Fredag d. 15 dec. Målmandstræning for ungdomsmålmænd Ungdomsudvalg – Sarah Roemer Ansvarlig for træningen Sarah Roemer
December Lørdag d. 16 dec. Julefrokost Seniorudvalg 5-6 personer, som tager styring sammen med seniorudvalg. Jyl. damer + serie 1 damer (min. 4 personer)
Januar Fredag d. 5 jan. Specialtræning U14 piger og drenge Ungdomsudvalg 2 herrer (1. – 2. hold) + 3 damer (1. – 2. hold)
Januar Lørdag d. 13 jan. EM arrangement Seniorudvalg + CAFU
Januar Fredag d. 26 jan. Målmandstræning for ungdomsmålmænd Ungdomsudvalg – Sarah Roemer Ansvarlig for træningen Sarah Roemer
Januar Fredag d. 28 jan. EM arrangement Seniorudvalg + CAFU
Februar Fredag d. 2 feb. Specialtræning for ungdomshold (U10 drenge) Ungdomsudvalg Ansvarlig for træningen 3-4 spillere fra 1.-2. hold damer og herrer
Februar Lørdag d. 10 feb. Øl messen Øl messe udvalg Der skal bruges min. 10 hjælpere. De skal hjælpe med opstilling inden arrangementet + hjælpe til med diverse opgaver og hjælpe med rengøring efterfølgende. 2. div + 3. div damer (10 stk), jyl. damer (2 stk) og 3. div + jyl herrer (2 stk)

Arbejde fra kl. 10-19.

HUSK det er ikke nødvendigt med Cafeteriavagt.

Februar Torsdag d. 15 feb. Generalforsamling Forretningsudvalg Der skal laves indkaldelse og tjekkes op på, hvem der fortsætter i de forskellige udvalg. Nicki, Nina + medieudvalget
Februar Lørdag/søndag d. 17.-18. feb. Nathåndbold (U10 / U12 / U14 / U16) hele natten Ungdomsudvalg Forældreopgave: Hjælpe med morgenmad lørdag morgen Ungdomstrænere
Februar Fredag d. 23 feb. Målmandstræning for ungdomsmålmænd Ungdomsudvalg – Sarah Roemer Ansvarlig for træningen Sarah Roemer
Marts Fredag d. 9 mar. (kl. 17-21.30) Fællesspisning CAFU Hjælpe til med madlavningen, opvask, oprydning og sidde i entré. Forældre U10 piger (4-5 personer)
Marts Lørdag/søndag d. 2-4 mar. Kunstudstilling – Aalborg I Farver Mogens Møller Serie 3.5 herrer (10 stk), Serie 1.3 herrer (6 stk), Jyl. + Serie 1 damer (8 stk), 3. div. + jyl. herrer (4 stk)

Forældre U6 / U8 (8 stk)

Medhjælpere skal stå for op- og nedtagning. CAFU står for ansvaret for boden (kl. 9.30-16)

Marts Fredag d. 16 mar. Målmandstræning for ungdomsmålmænd Ungdomsudvalg –  Sarah Roemer Ansvarlig for træningen Sarah Roemer
Marts Fredag/søndag d. 29. mar. – 1. apr. Påskestævne – Holstebro Cup Ungdomsudvalg Ungdomstrænere
April Lørdag d. 7 apr. Pålægsbord CAFU
April Tirsdag d. 10 apr. Fælles afslutning for U10-U14 fra kl 17-20. Ungdomsudvalg
April Lørdag d. 14 apr. Vinfestival Forretningsudvalg Der skal bruges min. 10 hjælpere til at hjælpe med at gøre klar inden arrangementet (sætte borde op osv.) Desuden skal de hjælpe med at alt fungerer under arrangementet (hente vand, is osv.) + hjælpe med rengøring efterfølgende. Damer serie 2.6 + serie 4 damer (10 stk), serie 1+3 herrer (3 stk), 3 div. + jyl. herrer (5 stk)

Arbejde fra 10-19

April Fredag/søndag d. 20-22 apr. Svanecup Ungdomsudvalg Fredag kl 15-23
3 pers. – U16 drengeFredag kl. 23-07
3 pers. – U14 piger

Lørdag kl. 06-09
3 pers. – U10 drenge

Lørdag kl. 09-15
2 pers. – U10 piger

Lørdag kl. 15-23
2 pers. – U12 piger

Lørdag kl. 23-07
3 pers. – U12 drenge

Søndag kl. 06-11
4 pers. – U14 drenge

April Lørdag d. 28 apr. Afslutningsfest for seniorafdelingen Seniorudvalg  5-6 personer, som tager styrringen sammen med seniorudvalg  1. og 2. hold damer (min. 4 personer)
Maj Lørdag d. 12 maj. Træner-/lederfest SU Invitation, mad, underholdning m.v. 3-4 afryddere fra serie 1+3 herrer.
Maj Søndag d. 13 maj. Oprydning i hallen Seniorudvalg  Rengøring og reperationer  Serie 2.6 + Serie 4 damer (7 stk), 2 div + 3 div. damer (4 stk) Kl. 10-14
Juni IKKE FASTSAT Opstartsmøde Forretningsudvalg Der skal laves en dagsorden og sendes indkaldelse ud til alle nye udvalgsmedlemmer. Desuden skal der bestemmes hvad temaet for mødet er. Ingen.
Juni Tirsdag d. 6 jun.

Kl. 18 til spisning

Stormøde Bestyrelse og udvalgsmedlemmer  Der skal laves en plan for den kommende sæson (årsplan), forbedringer mv.

Udkast til årsplanen skal laves på aftenen.

 CAFU bestiller mad (spørg Nicki)
Juli Uge 27 Nibe Festival Nibeudvalg  Passe burgerbod.

Dagvagter lørdag, og op- og nedtagningsvagter tirsdag og søndag.

Dagvagterne lørdag er 11-20 og op- og nedtagning er 4 timer.
Tirsdag fra kl. 17 og søndag så tidligt som muligt.

 U14/U16 drenge: 4 pers. til opsætning + 4 pers. til nedtagning.

Spillerne kan evt. hjælpe til.